Krążnik skrzydłowy

Specyfikacja opisowa

Specyfikacja opisowa

Oś krążników:

- pręt okrągły walcowany, wg EN 10060, materiał: S235JR,
- pręt okrągły ciągniony, wg EN 10278, materiał: S235JR,

Płaszcz krążników

- rura stalowa ze szwem, wg EN 10219,
- rura stalowa bez szwu wg EN 10216,
- dostępne średnice: Ø88,9 / Ø108 / Ø133
- rury wykonane z gatunku S235JR,

Piasty:,

- stalowa tłoczona spawana, materiał DD11 wg. EN 10111,

Łożyska:

- kulkowe poprzeczne jednorzędowe,
- uszczelnienie wg wymagań klienta 2Z, 2RS,
- luzem promieniowym C3 lub C4,
- dostępne rozmiary 6204,

Uszczelnienie:

- 5 elementowe kompaktowe uszczelnienie labiryntowe,
- labirynt wykonany z tworzywa sztucznego poliamid, całość wypełniona smarem,
- zewnętrzna pokrywka i odrzutnik poliamid lub stal cynkowana,
- możliwość zastosowania dodatkowej nakładki z gumy/tworzywa lub metalu,

Wymiary wspornika pod taśmę: B600-B1200 mm
Malowane proszkowo krążniki i podstawy,
Zakres temperatur pracy: -30° do +120°C



jakość
Opis produktu

Przeznaczenie/zastosowanie:

Zestaw z krążnikami skrzydłowymi eliminuje konieczność stosowania całych konstrukcji nośnych przenośnika. Znacznie upraszcza konstrukcję przenośnika przy zachowaniu szerokich zakresów obciążeń i wytrzymałość przenośnika. Uniwersalna i prosta budowa sprawia że produkt znajduje zastosowanie do wszystkich rodzajów branż, od transportu materiałów lekkich i sypkich po ciężki przemysł wydobywczy. Gładka powierzchnia krążników zapewnia czystość wymaganą przez branże spożywczą czy farmaceutyczną.

Charakterystyka produktu/ogólny opis:

Krążnik skrzydłowy składa się z krążnika kierunkowego – standardowy krążnik kierunkowy z zakończeniem typu 8 oraz dodatkowego wspornika z usztywnieniem do którego został przyspawany krążnik kierunkowy. Krążnik skrzydłowy pełni funkcje naprowadzającą taśmę w przenośniku taśmowym. Montowany jest po zewnętrznej stronie taśmy (strona prawa i lewa). Krążnik wraz z dodatkowym wspornikiem nośnym stanowi całość. Konstrukcja ta nadaje się do określonego typu przenośnika taśmowego gdzie takie rozwiązanie jest przewidziane. Krążniki skrzydłowe eliminują konieczność stosowania krążników bocznych oraz zastosowania całego wspornika. Krążnik skrzydłowy montowany jest bezpośrednio do belki przenośnika (brak kozła i wspornika). Konstrukcja jest zatem uproszczona, mniejsze koszty. Możliwość łatwej i szybkiej wymiany – uszkodzone krążniki, zmiana kąta wyprzedzenia, długość krążnika. Wymiana krążnika skrzydłowego daje możliwość zmiany szerokości taśmy (np. B600-B1200) bez kosztownej wymiany całych wsporników czy zmian szerokości belki nośnej.

Warianty/modyfikacje pod indywidualne zamówienie:

Konstrukcja umożliwia zastosowania krążników o dowodnej średnicy płaszcza (Ø88,9-Ø133), Szerokość taśmy od B600 do B1200. Wymiary długości płaszcza krążnika A i B można dowolnie zmieniać. Konstrukcja jest uniwersalna, możliwość zmiany wymiarów i umiejscowienia otworów montażowych.

Cechy produktu:
• wytrzymałość,
• odporność na uszkodzenia,
• praca w ekstremalnych warunkach,
• zastosowanie pod różne szerokości taśmy,
• opcje kąta wyprzedzenia taśmy 1°/2°/3°,
• możliwość zmiany kata niecki 10-30°,
• kompatybilność z pozostałymi elementami systemu transportowego.

Wymiary taśmy:

Wymiary taśmy.jpg [36.08 KB]

 

Cechy produktu
  • praca w ekstremalnych warunkach
  • wysoka żywotność / niska awaryjność / trwałość i niezawodność